شناسهٔ خبر: 173839 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای خراسان جنوبی/ نصب نزدیک به ۳۲۰۰ تابلو در جاده ها

خط کشی خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از خط کشی ۶۰۶ کیلومتر به همراه نصب ۳۱۵۱ تابلو در سطح جاده‌های استان طی چهار ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار داشت: تشخیص و تعیین مسیر در جاده‌ها از مهم‌ترین عواملی است که به کاربران جاده‌ای کمک می‌کند تا در تردد دچار مشکل نشوند و بر این اساس این اداره برای ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی اموری چون خط‌کشی، نصب تابلو و اصلاح شیب شیروانی و دیگر فعالیت‌های راهداری را به طور مستمر انجام می‌دهد تا کاربران جاده‌ای به سلامت در مسیری ایمن طی طریق کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به انجام ۶۰۶ کیلومتر خط‌کشی به همراه طراحی، ساخت، جانمایی و نصب ۳۱۵۱ عدد انواع تابلوهای اخباری، اطلاعاتی و انتظامی در چهار ماه گذشته گفت: ۳۲۰ متر مربع تابلو تعمیر و نصب شده،۷۰۰۰ متر گاردریل جانمایی شده، همچنین ۵۶ دماغه نیز ایمن سازی شده است.

جلال زاده همچنین به شناسایی ۴۸ مورد تخلفات حریم راه‌ها اشاره کرد و افزود: برخورد و قلع و قمع تخلفات صورت گرفته در حریم جاده‌ها به همراه جمع‌آوری تابلو و دسترسی غیرمجاز نیز به تعداد ۸۷ مورد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم بخشنده کردن جاده‌ها این اداره توانسته طی زمان مذکور ۲۸ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی هم به انجام رساند.